😀 tak to by šlo, keď to bude aktuálne, ozvem sa, ak ešte bude k dispozícii.
Inak som prekvapený ohľadom toho tepelného čerpadla. Čo si spomínam, tak aj zlacnovali tepelné čerpadlo, lebo sa ľudia sťažovali, že má veľmi malý prínos k úspore energie.
Tak tak co som sa docital tak tam bol predhreb no uz je fuc. No ja som zatial stym nemal nikdy problem ked sa prevadzkou zohreje a ide na rychlonabijacku s malo % tak slape nabijanie. No vacsinou nabijam len doma na 11kw nabijacke asi 90% prevadzky, no ked treba ide 🙂 zaklad je pozerat podla mna s tepelnym cerpadlom. Ja mam sede nie biele 😀
Ano 3. sa da nainstalovat do kazdeho auta. Prve myslim, ze by mali ist do max 3.7. Od 4 uz je hardware nekompatibilny. Predohrev baterie bol kedysi este s 2. ale z nejakeho dovodu to tam nieje ( udajne zo zaciatku co som cital fora sa stazovali na vyssiu spotrebu kvoli tomu) uz aj ked schopnost na to je. Otazka mozno nejakeho update ak by…
Ďakujem za odpoveď. Hlavne ma zaujíma predohrev batérie a plánovanie trasy s nabíjaním. A potom som čítal, že od ktorejsi verzie dokáže auto podľa telefónu rozpoznať vodiča a nastaví spätné zrkadlá a sedačku (ak je elektrická samozrejme). A teda ak som pochopil tvoj príspevok, tak verzia 3 sa dá do každého ročníka nainštalovať, aj najstaršie autá?
Ahoj. 4.0 na starsich nebude lebo tam je iny hardware. Verzia sw moc veci ani nezmeni. Ja mam aktualne 3.2 a je to v pohode. Mala by byt niekedy OTA 3.5.4 a nasledne v buducnosti 3.7 viac asi nie. Je to podla mna o nahode niekto ma aj so starsim sw pokoj. Ak ta daco zaujima kludne sa pytaj mam id4 1st ediciu.