Porucha systému elektrického pohonu

  • Porucha systému elektrického pohonu

    pridané Peter Ondráš na 5. októbra 2024 o 12:08

    V pondelok mi počas bežnej jazdy po meste z ničoho nič vyskočila oranžová správa “Porucha systému elektrického pohonu. Nechte vozidlo opravit”. V utorok ráno som volal do servisu, objednali ma najbližší pondelok s tým, že môžem auto ďalej používať (jazdilo úplne normálne). V stredu ráno počas jazdy došlo k zmene z oranžovej na červenú s textom “Porucha systému elektrického pohonu: Zastavte vozidlo a nahlédněte do příručky”. Auto išlo ďalej normálne, ale keď som zastavil a vypol motor, nové naštartovanie už nedošlo do stavu READY a nedala sa zaradiť rýchlosť. Neostalo iné, ako privolať servis tlačidlom s logom Peugeot v aute. Vybavili mi bezplatne odťahovku do servisu a tam sa tomu venovali nakoniec skôr ako v pondelok, na druhý deň som mal auto hotové. Menili Káblový zväzok výkonového rozvodu trakčného akumulátora a trvalo to menej ako 1,5 hod. (dlhšie sa čakalo na nový kábel trakčného akumulátora). Výmena bezplatná, v rámci záruky.

    OBDII chybový kód (cez Car scanner predtým ako prišla odťahovka):

    P2C85(12) [0x2C8512]

    Možné dôvody a riešenie (de facto tiež kábel výkonového rozvodu ako mi aj reálne nakoniec robili) – tu už nemám presný link, ale myslím, že to Car scanner našiel priamo kliknutím na chybový kód a odkazovalo sa to najpravdepodobnejšie na niektorú podstránku sem – https://www.peugeotforums.com/forums/e-2008-2020.267/

    Jozef odpovedal pred 1 týždňom, 5 dňami 2 Členovia · 5 Odpovede
  • 5 Odpovede
  • Jozef

    Člen
    5. októbra 2024 o 16:44

    Nie je to nahodou chyba ktora sa riesila v ramci zvolavacky? Ja mam v appke My citroen moznost preverit, ci na moje vozidlo nebola vyhlasena zvolavacia akcia. Skús pozriet aj ty. Mozno to bola len softverova chyba ktora sa moze opakovat. Na nete je toho kopec, nieco v zmysle electric traction system fault.

  • Peter Ondráš

    Člen
    5. októbra 2024 o 18:40

    Aplikáciu som kontroloval hneď v pondelok, keď bol len warning. Zhodou okolností ponúkla update firmware, čo som aj hneď spravil, ale na toto to nemalo vplyv. Zvolávačka tam nie je žiadna. Navyše mám ešte jeden kus toho auta a v servise to vedia a nehovorili nič, že by som mal aj s druhým prísť. Vyzerá to na náhodný problém s káblom, ktorý teoreticky nejaké hlodavce spôsobili (to je len môj šplech, neviem, kde sa ten kábel nachádza a či by sa k nemu vedeli hlodavce dostať)

  • Jozef

    Člen
    5. októbra 2024 o 20:03

    Moje auto touto zvolackou preslo. A kedze stellantis tak to musi platit aj pre peugeot. Skus sa možno v servise popytat na tuto zvolavacku, na apku asi nemusi byt spolahnutie.

  • Peter Ondráš

    Člen
    5. októbra 2024 o 21:32

    Dobre, pôjdem tam ešte dať prefúknuť ostrekovač, tak sa na to veru radšej opýtam, kvôli tomu druhému, nech sa to radšej vyrieši preventívne vopred, bez odťahovky. Ďakujem

  • Jozef

    Člen
    6. októbra 2024 o 11:52

    Akurat som si otvoril list (ktory stal 2 tyzdne u rodičov) ze sa mam dostavit na nevyhnutnu operaciu do servisu pre aktualizovanie softveru palubnej nabijacky. Ale v aplikacii nevidim ziadnu zvolavacku.

Ak chcete odpovedať, prihláste sa.