Nový cenník GreenWay od 1.10.2024

  • Jakub Gibala

    Člen
    17. septembra 2024 o 11:45

    Trochu sklamanie nad cenovou politikou Greenway. A už vôbec nerozumiem tomu čo píšu v maile. Že si všimli že mesačné programy niesú až tak populárne a že zákazníci by ocenili prístup k atraktívnejším cenám za každú kwh. Ich riešenie že pridajú nový program ale ceny za kwh bez paušálu zostali nezmenené nedáva vôbec zmysel.

    Čo sa týka roamingu tak tu sa opakuje situácia z konca 90 rokov u mobilných operátorov bolo tiež neskutočne drahé používať mobil v zahraničí. Ak EU myslí rozšírenie elektromobility vážne tak bude musieť zasiahnuť proti úžerníckym cenám za nabíjanie v roamingu.

    • Patrik Farula

      Člen
      17. septembra 2024 o 11:52

      súhlas..urobil som si prepočet mojej spotreby na EV voči ex autu na naftu a pri nájazde 2000 km mesačne a súčastným cenám nafty mi vyšiel rozdiel cca 20 EUR mesačne v PHM..no teda dosť slabá motivácia prejsť na EV :(((

      • MARIÁN PETROVIČ

        Člen
        17. septembra 2024 o 13:13

        Rozdiel je minimálny… Mám EV6 AWD 239kW 20kWh/100km * 0,45€ od GW = 9€ / 100km. Predtým som mal Sorento AWD 145kW 8,2 l /100 km * OMV 1,405 = 11,52€ / 100km. Sorento 33 000 € a EV6 58000 €. Je pravda, že to nemôžem porovnávať auto/vesmírna loď (zo srandy vždy po poviem takto). Človek potrebuje jazdiť nesmie pozerať na EVčko za vidinou úspory prevádzkových nákladov. Je to vždy o nárokoch, požiadavkách, využiteľnosti (mesačná záťaž = prejdené 100vky km) a potom sa človek rozhodne. Ak niekto dá aj 2000 km/ mes. potrebuje lacné auto, tak najvýhodnejšie je, že si kúpi jazdenku na dlhé cesty diesel a do mesta benzín s automatom. Mám EVčko Kia EV6, lebo cestujem 5000-10000 km /mesačne, potrebujem bezpečne predbiehať z obrovským zrýchlením a na verejných staniciach 200+kW mám cenu v priemere 0,35 € * 20 kWh = 7€/100 km čo v severských štátoch nedá žiaden diesel a nie už z výkonom cez 200 kW. Cena je tam 2€+ za liter. Na IONITY sa pri dobití zdržím podľa potreby 10-20 minút. (do 21 minút nabijem 0-81%)

  • Peter Ondráš

    Člen
    17. septembra 2024 o 12:06

    Ten roaming v zahraničí bol až neskutočne výhodný, tam ma to neprekvapuje, že to boli nútený zmeniť a až tak ma to netrápi, len už nebude možno GreenWay pre mňa prvá voľba pre zahraničný roaming. Pre vnútroštátny roaming ma to netrápi už vôbec, tu mám karty všetkých 3 veľkých relevantných a aplikácie aj niektorých menších, tak používam vždy “domáceho”.

    Viac ma prekvapuje zmena pri tom predplatnom programe, kde odsekli až 50 kW predplatených pri iba kozmetickom znížení ceny. Tento program je po novom úplne nepoužiteľný v porovnaní so ZSE Drive.

  • Marek Hrdina

    Člen
    17. septembra 2024 o 16:05

    Hmm, po precitani zmeny cien som vyhodnotil, ze Greenway uz nepotrebujem a prechadzam na zakladny program 0€/mesacne. Na bezne jazdenie po SK staci nabijat doma + ZSEdrive, pripadne eJoin

    V zahranici „Roam like at home“ bol super, ked bolo treba niekde docucnut par kWh, aby som prisiel na IONITY pripadne Teslu.

    Dalsia karticka v kopke s oznacenim: “Pouzit len v pripade nudze.”

    • Peter Ondráš

      Člen
      17. septembra 2024 o 17:08

      Ja si nechávam aspoň Energia Plus za tých necelých 10 Eur mesačne. Ten predplatený objem nemám problém minúť každý mesiac aj keď prevažne nabíjam doma z FVE. Takto to je stále zaujímavý doplnok k ZSE Drive a k eJoin v rámci SR.

  • Jozef

    Člen
    17. septembra 2024 o 18:37

    GreenWay sa meni na HighWay to Hell.. kym je tu lacnejsia alternativa neni dovod im nieco platit.

    • Eduard Durik

      Člen
      23. septembra 2024 o 14:46

      uplny suhlas, za rok a pol co mam EV, som GW vyuzil iba raz aj to asi na 10 kW…kazdy dalsi by boli vyhodene peniaze….(dufam, ze si tieto komentare niekto z GW aj cita….)

      • Táto odpoveď bola upravená pred 2 mesiacov používateľom  Eduard Durik.

Ak chcete odpovedať, prihláste sa.